تبلیغات
گزیده مطالب مربوط به بهداشت و سلامتی گزیده مطالب مربوط به بهداشت و سلامتی
 
شمع سال خرگوش 1390

لوازم سرگرمی

در سال خرگوش بهترین هدیه نوروز ی شمع خرگوش خواهد بود

5,500 تومان

بسته استثنایی كارشناسی ارشد

CD/DVD

بسته استثنایی كنكور كارشناسی ارشد

7,500 تومان

دستبند انریكو ( اصل )

زیورآلات

یك دستبند مارك دار ویژه پسران شیك پوش

13,000 تومان

گردنبند كپسول love

زیورآلات

تقدیم به تمام دختران و پسران آریایی...

7,000 تومان



**************************
********


بهترین زمان از روز برای انجام تمرینات هوازی کی است؟ پاسخ این است که هر وقت که دوست داشتید. مهمترین مسئله این است که فقط باید فعالیت هوازی داشته باشید. تمرینات قلبی-عروقی مداوم مثل پیاده روی، دو، پله نوردی، یا دوچرخه سواری به مدت ۳۰ دقیقه چربی سوزی می کند و مهم نیست در چه ساعتی از روز باشد. اما اگر می خواهید بیشتری فایده ممکن را از هر دقیقه تمرینتان ببرید، باید صبح ها زودتر بیدار شوید و قبل از خوردن صبحانه تمرین خود را انجام دهید. فعالیت های ایروبیک در صبح ناشتا نسبت به انجام این تمرینات در طول روز سه مزیت عمده دارد:



در اول صبح وقتی شکمتان خالی است، سطح گلیکوژن (کربوهیدرات ذخیره بدن) عضلات و کبد پایین است. اگر ساعت ۷ شی شام خورده باشید و صبحانه تان را نیز ۷ صبح بخورید، یعنی بدنتان ۱۲ ساعت بدون غذا بوده است. طی این روزه ۱۲ ساعته سطح گلیکوژن کم کم پایین می آید تا گلوکز لازم برای عملکردهای مختلف بدن را حتی در موقع خواب فراهم کند. درنتیجه، شما با گلیکوژن و قند خون بسیار پایین از خواب بیدار می شوید—که بهترین محیط برای سوختن چربی ها به جای کربوهیدرات است. اینکه چقدر بیشتر چربی سوزی می کنید مشخص نیست اما برخی تحقیقات نشان داده که وقتی تمرینات کاردیو وقتی گلییکوژن بدن خالی است انجام شود، تا ۳۰% بیشتر خواهد بود.

حالا باید دید که این فرایند چطور انجام می شود. تقریباً ساده است. کربوهیدرات (گلیکوژن) منبع اصلی انرژی بدن است. وقتی ذخیره این منبع انرژی کم باشد بدن مجبور می شود به سراغ منابع ثانویه انرژی یا ذخائر بدن برود که چربی هاست. اگر تمرینات کاردیو را بلافاصله بعد از خوردن غذا انجام دهید، باز هم چربی سوزی خواهید کرد اما مقدار کمتری چربی خواهید سوزاند چون اول کربوهیدرات هایی که مصرف کرده اید خواهد می سوزد. همیشه ترکیبی از کربوهیدرات و چربی بعنوان سوخت در بدن می سوزد اما برحسب زمان انجام تمرینات کاردیو، می توانید نسبت سوختن چربی ها را به کربوهیدرات تغییر دهید. اگر نمی توانید اول صبح تمرینات هوازی را انجام دهید، بهترین زمان دیگر برای این کار بلافاصله بعد از تمرینات بدنسازی است. تمرینات بدنسازی فعالیت غیرهوازی است (کربوهیدرات سوز) و درنتیجه گلیکوژن عضلات را تخلیه می کند. به همین دلیل است که انجام تمرینات هوازی بعد از بدنسازی دقیقاً همان اثر تمرینات اول صبح را دارد.

دومین فایده انجام تمرینات در اول صبح تاثیری است که بعد از تمرین به جای میگذارد. وقتی تمرین کاردیو را اول صبح انجام می دهید، نه تنها در طول زمان تمرین چربی سوزی می کنید، بلکه این چربی سوزی با سرعت بیشتر بعد از تمرین نیز ادامه خواهد داشت. اما چرا؟ به این دلیل که یک جلسه شدتی تمرین قلبی-عروقی متابولیسم بدن شما را تا ساعت ها بعد از اتمام جلسه تمرین بالا نگه می دارد. اگر تمرینات کاردیو را شب انجام دهید هنوز هم طی تمرین چربی سوزی می کنید و می توانید از آن استفاده ببرید اما با انجام تمرینات کاردیو در شب دیگر نمی توانید از فایده چربی سوزی بعد از تمرین هم استفاده کنید چون متابولیسم شما وقتی به خواب می روید به شدت زیادی پایین می آید.

چربی سوزی بیشتر تنها دلیل انجام تمرینات ایروبیک در اول صبح نیست. فایده سوم انجام این تمرینات در صبح آن حس پیشرفت و اشتیاق است که تا پایان روز همراهتان خواهد بود. ورزش می تواند تجربه ای دلپذیر و لذت بخش باشد اما هرچه سخت تر و چالش انگیزتر شود، صبح ها زود بیدار شدن هم برایتان مهم تر می شود. وقتی از هر کاری که به نظرتان ناخوشایند می آید طفره بروید، آن کار تا پایان روز گریبانتان را می گیرد و حس عدم موفقیت، استرس و گناه در شما ایجاد می کند.

شاید صبح زود بیدار شدن و ورزش کردن به نظرتان سخت بیاید اما یک دقیقه به زمانی فکر کنید که یک کار خیلی سخت را در زندگیتان انجام دادید و موفق شدید. آیا بعد از آن احساس فوق العاده ای نداشتید؟ انجام هر کاری، مخصوصاً کاری که از نظر فیزیکی سخت باشد، نوسانی در شما ایجاد می شود. وقتی اینکار ورزش باشد،این نوسان فیزیولوژیکی و روانی می شود. از نظر فیزیولوژیکی ورزش باعث می شود که در بدن اندورفین آزاد شود. اندورفین ها هورمون های شبه افیون هستند که صدها مرتبه از قوی ترین مروفین ها هم قوی تر هستند. این اندورفین ها روحیه شما را بسیار شاد و بشاش می کند، استرستان را پایین می آورد، گردش خون را در بدنتان تقویت می کند و درد را تسکین می دهد. به این ترتیب وقتی صبحها زود از خواب بیدار شوید و وزش کنید، تا پایان روز شاد و سرحال خواهید بود واسترس کمتری حس خواهید کرد.

هنوز هم می گویید نمی توانید صبحها زود از خواب بیدار شوید؟ اشکالی ندارد خیلی از ما اینطور هستیم اما فقط باید بدانید که سختی این کار واقعاً ارزشش را دارد. اول ممکن است خیلی برایتان سخت باشد اما بعد از گذشت چند هفته آنقدر به آن عادت می کنید که اتوماتیک وار خودتان سر اسعت مشخص از خواب بیدار می شوید. فقط کافی است که امتحان کنید. با خودتان قرار بگذارید که این کار را اول فقط به مدت ۲۱ روز انجام دهید. وقتی آن ۲۱ روز تمام شود شما هم لاغرتر شده اید و صبح ورزش کردن هم دیگر برایتان به شکل عادت درآمده است. هرچه بیشتر اینکار را انجام دهید، میلتان برای انجام آن بیشتر می شود.

 

ست كامل مانیكور و پدیكور

دارای 5 سر برای براق كردن

تمیز كردن اطراف ناخن و جلا دادن

دیگر از روش های قدیمی برای صاف كردن

و حالت دادن به ناخن های خود استفاده نكنید

ما با محصول جدیـد ست كامل مانیكور و پدیكور

زیبایی را به ناخن های شما هدیـه می دهیم .

برای اولین بار در ایران

بسیار آسان در كمترین زمان

زیبایی خود را در مجالس چند برابر كنید

برای دختر خانوم ها و خانم های خوش سلیقه

به همراه كتاب آرایش مدرن بعنوان هدیه

SBN:978-600-5096-96-3

قیمت : 18000 تومان

خرید پستی           خرید پستی

ست كامل مانیكور پدیكور همانند یك سالن كاملا مجهز به تجهیزات مورد نیاز برای زیبایی ناخن های شما

 به كمك آن می توانید به بهترین شكل ممكن ناخن های خود را زیبا و شكیل در آورید.

ست مانیكور پدیكور جدیدترین و كاملترین محصول برای نظافت ، زیبایی و براق و پولیش كردن ناخن ها

ناخن های براق و زیبا داشته باشید

ست كامل با 5 سر و بسته بندی زیبا

قیمت : 18000 تومان

خرید پستی           خرید پستی

برای انجام عمل پدیكور و مانیكور رعایـت بهداشت بسـیار ضروری اســت.

بهتر است هر فرد برای خود ابزار مانیكور اختصاصی داشته باشد و هر بار كه

به آرایشگاه می رود آن را با خود برای استفاده به همراه ببرد زیرا یكی از

راه های شیوع بیماری های مسری مانند ایدرز و هپاتیت و ...

همین تیغه ها وابزارهای پدیكور و مانیكور است.

ست كامل مانیكور و پدیكور

دارای 5 سر برای سوهان كردن , براق كردن

تمیز كردن اطراف ناخن و جلا دادن

Pedicure & Manicure

قیمت : 18000 تومان

خرید پستی           خرید پستی

اطلاعات مفید و ضروری در مورد ناخن ها :

بانوان‌ تمایل‌ زیادی‌ به‌ بلند نگهداشتن‌ ناخن‌ها دارند و شاید دوست‌ داشته‌ باشند رشد ناخن‌هایشان‌ بیشتر شود. بهتر است‌ بدانید كه‌ رشد ناخن‌ در خانم‌ها - جز در دوران‌ بارداری‌ كندتر از آقایان‌ است. اما اگر حس‌ كردید رشد ناخن‌های‌ شما كندتر از حالت‌ طبیعی‌ است، توجه‌ داشته‌ باشید كه‌ احتمالاً رژیم‌ غذایی‌ درستی‌ ندارید. كمبود ویتامین‌های ‌ a ، b كمپلكس c ، d و e ، همچنین‌ آهن، كلسیم، سولفور و اسیدهای‌ چرب‌ در رژیم‌ غذایی‌ رشد ناخن‌ها را با مشكل‌ مواجه‌ می‌ كند. توصیه‌ می‌ شود روغن‌ یا كرم‌های‌ تقویتی‌ ناخن‌ را در ناحیه‌ پوست (cuticle area) پایین‌ ناخن‌ - محلی‌ كه‌ ناخن‌ها از آن‌ تغذیه‌ می‌شوند، بمالیداگر ناخن‌های‌ خشك‌ و سختی‌ دارید، هر دو روز یك‌ بار، آنها را به‌ مدت‌ بیست‌ دقیقه‌ در روغن‌ زیتون‌ گرم‌ قرار دهید.
 

قیمت : 18000 تومان

خرید پستی           خرید پستی

رمز زیبایی خانم های جذاب

همه محو دست های زیبای شما خواهند شد

آیا می دانید زیبایی دست ها به

 چه میزان در جذابیت شما تاثیر دارد

باطراحی روی ناخن حتی با دست های

 زیبایتان هم دلربایی كنید!!!

انگشتانتان را زیبا تر از همیشه كنید

                

 



نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 4 آبان 1390 توسط Best Iran | نظرات ()